تجربه درمان شکستگی لگن در مطب دکتر میثم باایمان اسکوئی

سلام به همه

من سارا محمدی هستم و می‌خواهم تجربه ی خودم از درمان شکستگی لگن در مطب دکتر میثم باایمان اسکوئی را با شما به اشتراک بگذارم.

حادثه

چند ماه پیش، در اثر زمین خوردن دچار شکستگی لگن شدم. درد شدیدی داشتم و به سختی می توانستم حرکت کنم. با کمک اطرافیان به بیمارستان منتقل شدم و تحت معاینه وعکسبرداری قرار گرفتم.

انتخاب دکتر

بعد از مشخص شدن نوع شکستگی، به دنبال یک متخصص ارتوپدی خوب برای درمان بودم. با جستجو در اینترنت و پرس و جو ازدوستان و آشنایان، با دکتر میثم باایمان اسکوئی آشنا شدم.

مراجعه به مطب

با نوبت قبلی به مطب دکتر باایمان اسکوئی مراجعه کردم. ایشان با صبر و حوصله به شرح حال من گوش دادند و عکس های رادیوگرافی را به دقت بررسی کردند. بعد از معاینه، دکتر باایمان اسکوئی بهترین روش درمانی را برای من توضیح دادند.

درمان

با توجه به نوع و شدت شکستگی، دکتر باایمان اسکوئی عمل جراحی را برای من تجویز کردند. عمل جراحی در مطب ایشان انجام شد وخوشبختانه بدون هیچ مشکلی به پایان رسید.

نقاهت

بعد از عمل جراحی، دوره ی نقاهت را در منزل سپری کردم. در این مدت، دکتر باایمان اسکوئی با دقت روند بهبودی من راپیگیری می کردند و به تمام سوالات من پاسخ می دادند.

نتیجه

با گذشت چند ماه از عمل جراحی، خوشبختانه سلامتی خود را بهطور کامل به دست آورده ام و می توانم بدون هیچ مشکلی به فعالیت های روزمره خود
ادامه دهم.

تشکر

از دکتر میثم باایمان اسکوئی به خاطر تخصص و مهارت بالای ایشان در درمان شکستگی لگن و همچنین صبر و حوصله و اخلاق نیکویشان تشکر می کنم. همچنین از کادر مجرب مطب ایشان نیز سپاسگزارم.

تجربه ی من از درمان شکستگی لگن درمطب دکتر میثم باایمان اسکوئی بسیار مثبت بود. من ایشان را به عنوان یک متخصص
ارتوپدی حاذق و باتجربه به همه ی کسانی که نیاز به درمان شکستگی لگن دارند، معرفی
می کنم.

ارادتمند شما،

سارا محمدی